Merve95merve Haftamdayım ikili tarama yapıldı prof dr erkek gibi duruyor dedi bitane dr a daha gittim oda kız gibi dedi kafam karıştı szin kaçınca haftada belli oldu
Gmzk8995 Merve95merve Bizimde 12. Haftada 2li tarama testinde tahminde bulundu doktorumuz. 16. Haftada tekrar kontrolümüz vardı o zaman kesinleşti 🥰 simdi 38+3üz oğlumuza kavusmaya gün sayıyoruz 🥰🙏🏻
Asenadgdvrn80 Merve95merve vala cnm yengem özel gidiyordu başından sonuna kadar kız dedi bı doğdu erkek çocuk 😁😁
Merve95merve Gmzk8995 bana prof dr yüzde 70 erkek dedi sonra ben doc dr var onada gidiyorum normalde ona gittim kız gibi geldi ama emin değilim dedi sence başka bi yere dha gitsemmi aşırı kafam karıştı
Gmzk8995 Merve95merve Bence biraz daha bekle zaten rutin kontrollerini gerçekleştirdiğin doktorun söyler önümüzdeki günlerde kuzum 😊 ama tabi insan sabırsızlanıyo sana da hak veriyorum 🤔
Merve95merve Gmzk8995 ben kontrol randevusu aldm şimdi 14. Haftama denk gelicek inşallah söler çnki balon patlatmak istiyorum 😂😂