Kızlar 39+3 günlük olduk çok şükür çatı muanesi oldum normal doguma uygun oldugumu rahim yumuşamış 1 cm açıklıgın var demişti doktor pazartesiye kadar bekleyelim olursa dogum olmazsa suni sancıyla başlatalım dedi ilk dogumum olacak inşallah suni sancıyla dogum yapan var mı suni sancı normal sancıyla aynımı daha mı zor olur