ikizzannesi Arkadaşlar 22+2 haftalık ikizlere hamileyim. Karnımın iki yanında iğne batıyormuş gibi bir acı var. Arada canımı acıtıyor. Neden olabilir sizce tecrübe edinen var mi 😔