Kızlar burdan okumuştum bir kaç arkadaştan açılmasını fitille yapıp suni sancı verip peşine normal doğuma girmişler.benimde 40 haftaya giriyo artık açılmada yok sancıda doktor 42 ye kadar bekleyelim dedi bu fitille açılma hangi durumlarda uygulanıyo bilen varmı