Kubrasnyrt Sidooff bende sol bel tarafimda ellerini hissediyorum ellerini surtuyor yumruk yapip sanki oyle hissediyorum birde ayaklarini hissediyorum bazen vajinama dogru vuruyor 😊
Snszasla Sidooff başımı ayağımı halen anlayamıyorum ama bazen aşşagı tarafa fena vuruyor ozaman diyorum galiba ayakları ile tekme atıyor ama kolu da olabilir 😀 ne zaman net olarak anlarız acaba
Semanurry Sidooff bazen toplanıyor tek bi yerde sıkıştırıyor o zamanlar çok hissediyorum 😅 kafası belirgin oluyor karnımın şekli değişiyor 😅
Sidooff Busegul35 bende o haftalarda oylr hissediyordum. Şuan 36 haftaligiz ellerini hissediyorum bide sırtını 😂 çünkü baş aşağı doğum pozisyonu almışız
Sinemmy 11 haftalık hamileyim 2nci hamileligim bebegimi sanki hissediyorum pıt pıt pıt ediyo acaba dogru mu hissediyorum 🤭
Semanurry Sidooff ben dokunduğumda yuvarlak kısım hissediyorum kafa kısmı gibi bazen yatay şişiyo karnım 😃 o zaman sırt gibi hissediyorum 😅
NurSema01 22.haftamızdayız ayaklarıyla mesanemi rahat bırakmıyor 😂 ayakta dururken de bazen ayaklarını göbeğime diretiyor elimi koyunca hissediyorum 4 5 saniye sonra geri çekiyor 😁
Sidooff NurSema01 yaaa cidden mi , bende öyle elini hissediyorum incecik elliyorum hemen çekiyor sıpa 😂