Kızlar medilife Beylikdüzü Hastanesi’ne gidiyorum cidden artık bu son doktor denemem daha yeni 18. Haftama girdim denk geldiğim her doktor mu kötü olur çocukla ilgili hiç bir bilgi vermiyorlar bana ya elini göster parmaklarını say bacağını göster daha cinsiyetiyle alakalı bir ultrason kağıdı bile yok elimde kafa resmi verip yolluyolar su yeterlimi söylemiyor çocuğun hareketini göstermiyor yüzünü boyunu tam anlamıyla görmeyeli galba baya uzun zaman oldu kilosu boyu hiç birşey söylemiyorlar sormasam 95 TL muayne ücreti veriyorum 1 dk içerde kalmıyorum karşılık bu olamaz yani şimdi tek bir doktor kaldı o hastanede deneyeceğim eğer buda istediğim gibi çıkmazsa bir daha asla önünden dahi geçmem cidden memnun kaldığım tek bir doktor vardı munube hoca birinci de oda ayrıldı geçtiği hastane kötü ama yapicak hiç birseyim yok bukadar da olmaz yani sinirleniyorum artık bana bilgi verip göstermek zorunda değil mi bu doktorlar