Kızlar 23 günlük bebeğim var wee biberon almıştım sızdırıyor emziğini bebeğim emdikçe emziğin dibinden yapışkan tarzı bir şey çıktı şimdi emzik ve biberon değiştirmek istiyorum önereceğiniz kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı? Happy Kids e çok alışamadım zaten onu kullanıp bunu da kullanan bir çok anne olunca direkt burdan sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim 🤗