Kızlar bugün kontrolüm vardı nstde sancım çıktı bugün tam 37+0’ım.Bebis makat duruşunda ters duruyor doktorum yine de bugün çatı muayenesi yaptı açıklığın 3cm kadar varsa bugün sezeryana alicam dedi bu arada kilosu 2800 gr neyse baktı açıklık 1 cm bekleyebiliriz dedi 38bucuga kadar bekleriz bu saatten sonra donmesi zor kendi sancını beklesen bile sezeryan icin yatış işlemlerini yapalım anestezist onayını alalım gün ayarlayalım zaten dönerse sen haber verirsin dedi şimdi benim iki sorum olucak doktorum normal Doğumu destekleyen doktor diyorlar ama benim merak ettiğim açılma olunca Doğum eylemi başladığı icin mi sezeryana alıyor bide makat duruşlu ya tehlikeli olur diye mi ben 39a kadar beklemek istiyorum sizce beklemelimiyim doktorumun dediğine göre çok beklemezmisim sancılanır gelirmisim nstye bakıp öyle dedi