Benim kız aceleci davrandı. 5 mayısta normal doğumla geldi. Sabaha karşı 4:30 gibi aniden suyum geldi. Tabi biz apar topar hastaneye. Nst de sancı yok, açılma 5 cm. Dr üm normal doğum için yatışımı yaptırdı. 9:30 da suni sancı verildi 12:35 de kızım doğdu. Bu kadar hızlısını beklemiyordum gerçi o 3 saat 3 yıl gibiydi ama 5 cm açılmanın ardından çok hızlı bir şekilde oldu açılmam. 5 den sonra doğuma indirdiler aniden. Ondan sonrası zaten dünyalara bedel. Bütün acılarım pat diye geçti kızımı verdiklerinde.allah hepimize böyle güzel doğumlar nasip etsin inşallah.