Hilalgc benim gittiğim doktor zaten kötüydü de, devlet hastanesi gibi. Bekleme yeri küçücük, tıkış tıkış bekliyorsun. Eşin zaten yanında bile bekleyemiyor. Randevular sürekli ortalama 1 saat sarkıyor. Personel çok ukala, tersliyorlar. Testleri inanılmaz pahalı ve sürekli sizi yolmaya çalışıyorlar. Bunlar benim yasadıklarım. Bi de gecen hafta burda biri yazmıştı, sancı odaları tekmiş, eşin falan olmuyomuş.