Merhaba Herkese
Burada fazlasıyla Pendik medipol hastanesine giden anneler hamişler bulunmakta bir merakım var hastane çok iyi hemşiresi doktorları iyi fakat haftaiçileri gündüz saatlerinde nst duran bir hanımefendi var Özge Özen her gitmemde suratsızlığı ve ukala davranışlarıyla beni rahatsız etti acaba o hanımefendi ile sorun yaşayan oldu mu yoksa bi benim başımamı geliyor diye merek ettim. Bugün doktorumu beklerken iki kişi daha şikayet ediyordu.