Dilarraa Kızlar bi sorum olcak progestan kullanan var mı ve mide ağrınız oldu mu? Benim oluyor boğazıma doğru ağrı hissediyorum sabah akşam almam gerekiyor ama ağrı olduğu için sadece akşama düşürdüm.
Hilalgc Dilarraa ağzından alınca çok yan etkisi oluyormuş ben mesela sabah ağızdan kullanıyorum geceleri vajinal den fitil olarak kullanıyorum daha bugün doktorla konuştuk vajinadan çok daha etkili olduğu kanıtlanmış bişey dedi hemde yan etkisi olmuyor dedi
Gym Dilarraa siz sormadan düşürmeyin ilaçları çok önemli bir ilaç çünkü mide için gebelikte kullanılan mide şurupları var sorup alabılırsınız
minnakmina Dilarraa canım fitil olarak kullan yan etki o zaman olmaz doktorum bana ister agızdan ister fitil olarak kullan demişti
ftmm38 Vajinal olarak kullanıyorum ben öylesi daha rahat oluyor sizde o şekilde kullanabilirisiniz doktorunuza sorup isterseniz
Busraveminisi1 Dilarraa fitil olarak kullanıyorum canım ama başlarda ağızdan da almıştım mideye oturma hissi yapıyordu
Jasmineasya Dilarraa canım bende fitil olarak kullanıyorum gece yatarken ama çok bulantım var o mu yapıyor onu bilmiyorum yemekte yiyemiyorum görmek istemiyorum yemek tiksinti var herkeste aynı mı acaba 🙄
Busraveminisi1 Dilarraa fitil kullanabilirsen danış doktoruna öyle kullan canım istersen biraz akıntı yapıyor ama mide sorunlarından iyi