Merveserens Kızlar merhaba. 30 haftaya bugün girdik ve astım hastasıyım. Şimdiye kadar hiç çekmediğim nefes darlığını çekiyorum. Geceleri uyuyamıyorum ve öksürmekten sürekli kusuyorum. Yaşayan var mı? Tavsiyesi olan?
irva Merveserens Bende aynıyım 😊 dizleri sol kaburgamda ayakları da sağ tarafta.Kendisi baş aşağı sağolsun.Nefesimi kesiyor oğlan.
Ilossssss Merveserens bende astım hastayım. 9 haftalığım şimdiden nefes darlığı yaşıyorum ki daha çok küçük olmasına rağmen Ama doktorum sıkıştıkça ventolini kullanabilirsin ihtiyaç anında dedi o çok rahatlatıyor☹️
Yarim_Kilo_Kiyma Merveserens Bende de astım var ama arada oluyor nefes darlığı, artık çok normalmiş nefes darlığı çekmek
Merveserens Ilossssss ben hiç kullanmadım. Ama bugün acile gittim. Öksürdükçe içim acıyor diye covid testi yaptılar
irva Merveserens Teste bakarsın için rahat etsin en azından.Bir sorun yoktur zaten sanmıyorum covidle alakalı olduğunu.Çünkü baskı yaptıkça o şekilde beni de öksürtüyor.Doktoruna gidersin daha iyi.
Ilossssss Merveserens korkma hamilelikte corona olan birsürü insan okudum burda bebeğe bi zararı olmuyor içini ferah tut o yönden🙏🏼 Ama inşallah negatif çıkar haberini bekliyorum