Tüp bebek ilk transferim kimyasal gebelik oldu. 2.denememiz dondurulmuş embriyo transferi olacak hemen ertesi ay yapılır mı? Yada bu şekilde olup kimyasal gebelik tekrarlar mı? Kafam o kadar karışık ki. Birde çift embriyo transferinde tutma oranı yüksek mi oluyor