Htczfr Doğum yapalı 17 gün oldu ilk günler normal oluyordum sonra 1gun oldum 1gün olmadım şimdide 3gündür olmuyorum ve karnımda şişlik var bi öneriniz varmi normalmi bu durum
Gulsenkaragoz Htczfr benimde oyle canim benimde 25 gun oldu doğum yapali benimde kanamam senin gibi basta oldu simdi yok
Seda42 Htczfr canım bende sezeryan olalı 35 gün oldu ilk bir hafta düzenli kanamam oldu sonra 2 geldi 3 gün gelmedi düzensiz bir şekilde hala gelmeye devam ediyor sinir oluyorum
Seda42 Htczfr bol su iç canım benim bir haftada 10 kilo gitti hem süt olur hem kilo verirsin ben emzirirken çok terliyorum daha da veririm inslh
DidemYldrm Htczfr daha çok yeni olmuş Doğum yapalı rahim kendini 40 günde anca toparlıyor kaç kilo almıştın ki
Gulsenkaragoz Htczfr benimde gobek kaldi biraz sinir bozucu ama daha gider verirsin diyorlar da bakalim belki adet olunce duzene girer 40 cıkana kadar baya gidiyormus
Merveazra Htczfr yok canım hiç alakası yok benim kanamam seninki kadar bile olmadi sonrasında 55 kiloya kadar düştüm normal kilom 55 zaten hiç kafana takma yani kilolar gider
Htczfr Gulsenkaragoz inşallah gider etrafımda birazını verip sonra kilo almaya başlayanlar oldu o yüzden tedirginim 😑
Gulsenkaragoz Htczfr dogumdan once zayifsan tekrar ayni formuna donrsin ya cocuk emdikce de gidiyomus kilolar
Htczfr Seda42 aynen bende sinir olmaya başladım geçende 2 gün olmadım akşam birden olmaya başladı bebeğimi emzirirken biraktidamadım memeden koltuğa geçti bianda hızlı hızlı oldu
KubraatMacit Htczfr sezeryan da zaten rahimdeki kanı temizliyorlar canım o yüzden bir hafta sonra falan sarı su gibi oluyor yada akıntı gibi oluyor 40 un sonuna kadar zaten 40 gün yoğun kanama olsa dayanamazsın