Kızlar ben bebeğimin hareketlerini neredeyse 11-12 haftalıktan beri çok nadirde olsa ufak belli belirsiz dalgalar şeklinde hissediyordum doktorumda bunu onayladı. Şimdi 14 haftalığım ama ultrasona göre 15 haftalığım dün yine uzanmış şekildeyken oynadığını hissetmeye başladım ve birden pıt diye sanki sağ tarafıma vurdu çok rahatsız oldum ilk kez böyle bir şey oldu vücudumda ama bebeğe yormadım sonra 5-6 kere devam edince bebek mi acaba dedim. Ay sizce bu bebiş olabilir mi?