29+2 ikiz gebeyim iç çamaşırımda tırnak üstü kadar kan desem kan değil ama akıntı şeklinde sümüksü kırmızılıkda olan bi akıntı vardı. İdrarıma baktm yok siliyorum orayı ama peçeteye bişey gelmiyor o akan ne olabilir ? Nişan mı ? Öğleden sonra doktora gidicem 😞😞😞