Neden korkuyorsun kaç haftaliksin sen rahat birak kendini olumlu dusun ben ilk gebeligimde çok stresliydim paniktim hep bi sürü şey düşündüm olumsuz sonra dusuk oldu simdi herşey çok güzel gidiyor doktor secimi de önemli umarim iyi olur herşey senin için de .