Hulya19s bazi doktorlar inatla son adetten hesaplıyor benimkide öyle doktoruma kalsa geçen hafta kürtajla alacaktı bebeğimi transfere göre daha yeni 7 haftaya yakın ama adete göre 8 haftayı geçmiş durumda gelismiyor kalp atışı yok umudunu kes dedi bana ama ben umudumu yitirmedim dua ettim bırakmadım ilaçlarımı tüp bebekle hamileyim bu arada bu hafta gittiğimde minicik atan birşey gördük doktor da çok şaşırdı iyiki sizi dinlememişim dedim umudunuzu kaybetmeyin benimkide geriden geliyor sağlıklı olsun da dua edin bol bol