Kızlar 22. Haftamdan beri sabah akşam progestan kullanıyorum şuan 32+4 oldum acaba ne zaman birakicaz progestani bugün farklı bi doktora gittim oda aslında birakman gerek artık yoksa çok geç olur doğum acilmab olmaz gibi şeyler dedi 35 haftada bırakan hastası mesela bı turlu doguramamis çok geç gelmiş bebeği ilacin etkisi bırakınca da vücutta bı sure kalıyor çünkü dedi var mı bilgisi olan