Herkese selamlar, 5+5 günlüğünüz. 4+5 e girdiğimde kahvrengi bir lekelenme oldu. Ardından hemen progestana başladık. Ve sonrasında 5′e girdiğimde inanılmaz mide bulantısı. Sabah kalkar kalkmaz öğürme şiddetli ama kusamıyorum. Bu sabah kalktığımda yine öğürürken tutuldum. Belimin sol tarafında inanılmaz sancı sağa, sola dönemiyorum ve kalkamıyorum. Doktorum kas kasılması olmuştur korkma dedi ama elde değil yattığım yerde kaldım 😔 var mı aynı durumu yaşayanlar??