Yeni13 Cnm ben hamileligimi öğrendiğim günden beri hiç oturmadım. Çok ağır işleri hep tek başıma yaptım tabi sonuçlarını bilmiyordum. Plesantam rahim ağzıma yerleşmiş. Normal kontrollerimde hiç farkedilmiş. Sonra benim kasıklarımda adet sancısından farklı bıçak batması tarzında nefesimi kesicek kadar agrılar yasamaya basladım doktorumu bilgilendirdim hemen muayeneye gel dedi. Gittim alttan muayene edince anladı . İlaç verdi çünkü riskli kanama vs çok yasanıyormuş ama genelde ilerki haftalarda. Erken Doğuma sebep oluyormuş. Ben daha 15+4 haftalıgım önlem amaçlı benimki