Bence doktorunuzu değişin kan grupları denilerek işlem yapamaz önce uyuşmazlık testi yapması lazım sonrasında kan grubu testi yapması lazım belki yanlış biliyorsunuz kanınızı ayrica siz negatif eşiniz pozitif ise uyuşmazlık var demektir eğer uyuşmazlık yok diyorsa iğne yaptırmanızı niye istesin ki bide uyuşmazlık iğnesi göbekten olmaz kalçadan vurulur soguk bir iğnedir eğer uyuşmazlık varsa test pozitifse siizi riskli gebelik bölümüne aktarması gerekir normal kadın doğumda devam etmezsiniz ve şuan uyuşmazlık var test negatif çıkarsa 28. Haftada kalçadan iğne yapılması lazım eğer 28. Haftaya kadar herhangi bir kanama olursa iğneyi erkenden yapabilirler 28. Haftada bir daha iğne olmanız lazım .. doktorunda iyisi şart anam herkes doktor olamıyor