Tüp bebek tedavisi sebebiyle crinone kullanıyorum. Şuan 6 haftalık hamileyim. Doktorlar crinone yerine Lutinus vermeye başlamış. Ancak dozu günde 3’e denk geliyor. Bu tabletten memnun kalan var mı ? kullanımı zor gözüktü ve progesteron miktarı daha az sanırım…