Zeynnpk testlerimi yaptıktan sonra hemen çöpe atıyorum. Fotoğraf çekmedim maalesef çöpe atmıştım☺️ Ama Yumurtlamadan sonra düne kadar testim silikleşti bugün tekrar koyuydu. Belki de tekrar yumurtladım. Açıkcası ben de gebelik zannetmiyorum.5 günde kendini olsa bile göstermez benim de fikrim. Az önce tekrar yaptım yine 2 si de koyuydu. Acaba erken mi yapıyorum saat olarak ya da adete 5 gün kaldı diye mi koyulaşıyor? Lh seviyesinde artış olur mu adet öncesi? Ben bunları merak ediyorum😁