Bgmky haftamızdayız 2 gündür bebeğimin hareketleri azaldı. Normalde sabahları o uyandırıyordu beni ama özellikle bugün sadece çok hafif kıpırtısını hissettim. Ters giden bişey mi var acaba 😔
imren91 Bgmky Canım bu haftalarda normalmiş. Bende 25. haftamdayım , bir gün çok hareketli ertesi gün biraz daha sakin. Önemli olan az da olsa hareketini hissetmen . Hiç hissetmiyorsan sıkıntı olur bence.
Mhmtftma Bizde 23haftaligiz belli belirsiz kipirtilar oda her zaman değil ben ne zaman hissederim bilmiyorum😔