20+6 günlük gebeyim yüzüstu yatmayı çok seviyorum öyle yatmadan uyuyamıyorum hatta karnım daha çıkmadı bazı geceler kendimi öyle yatarken buluyorum bisey olucak diye korkuyorum soluma yada sağıma yatıyorum hemen bu sabah yine yüzüstü uyandım bi zararı olurmu bebeğime acaba