Merhaba hanımlar
İkinci gebeliğim,ilki prematüre olduğu için bir şey anlamamıştım ama şuan 38+2 deyim ve 28.eylulde sezeryan ile doğumum olacak onsally.ikinci olmasına rağmen elbette heyacan var.
Çünkü ilkinde ağlayarak gittiğinden ne oldu ne bitti anlamadım ki☺️ Doğum hikayemi yazarım inşallah
Herkese hayırlı doğumlar ve hayırlı cumalar olsun 🌸