Maalesef bazı hamilelerde kronikleşiyor enfeksiyon doğumla birlikte bitiyormus bnde 12. Haftadan beri enfeksiyonum bitmiyor suan 30. Haftadayım kaç tane antibiyotik kullandım bilmiyorum bile rabbim bebeğime şifa versin ona bi zararı olmasın tek düşüncem o