Elifinannesi1 Bazen dinlenmek için sırtüstü yatıyorum ama aniden nefesim kesiliyor gibi oluyor çok zor nefes alıyorum.30+3’üm sizdede bu pozisyonda yatarken aynı şey oluyor mu
kckynssna Elifinannesi1 bende 39+3 gebeliğimin başından beri aynı sorunu yaşıyorum asla sırt üstü yatamam. Kalp çarpıntım oluyor kalbim ağzımdan çıkacak gibi oluyor. Kansızlığım var ondan sizin de kansızlığınız olabilir
Unlukacar Elifinannesi1 canım sırt üsttü oyüzden yatmak yasak kalbe giden damarlardan kan akışı sağlanamadığı için nefes darlığı yapıyor sırtına yastık dayayıp biraz dik pozisyonda sırtını yaslaya bilirsin
Zeyzeyka Elifinannesi1 aynı şeyi yaşıyorum 38+5 biraz sırtım dinlensin diye yatıyorum nefesim kesiliyor