Kızlar ben taşındığım için sağlık ocağımı değiştirdim pazartesi günü aradım özellikle sordum benim cuma günü aşım var geçer mi o güne kadar diye 3 günde geçiyor geçer dedi. Ve bügün aradığımda henüz geçmemiş aşıyı yapamayız dediler. Eski yer de biraz uzak kalıyor bana bugün 20+1 günlüğüm. Sorum şu bügün gidip eski yerde vurunayım mi ? Yoksa buraya ayın 5 inden sonra geçiş yapılacakmış o zaman da 21+5 falan oluyorum o zamanlarda vurulan var mu bi sorun olur mu ?