Arkadaşlar benim pazartesi beta 751 di çarşamba 342 olmuş gidip kağıdı almadım aile hekiminde kan vermiştim aradım sordum
Sonra doktorumu aradım düşük yapıyosun ilaçları bırak dedi bana
O zamandan beri bi dün sabah biraz kan geldi onun dışında ne sancı ne kanama sadece kahve lekelenmelerim oluyor
Hatta bu sabah o bile yok sancımsa sıfır acaba ne oluyor düşük değil mi bu kafam karıştı eşim evde değil aile hekimi uzak gidemiyorum tekrar kan vermeye birde yeni evliym geldiğim yeri tam bilmiyorum 😞
Benim gibi olan var mı acaba ?