Bhrtsl merhabalar canım,ben 13.haftamdan beri vitafemin dha kullanıyorum.icerisinde birçok vitamininin yanı sıra balık yağı da var.fiyati biraz fazla ama güzel bir vitamin ilacı.simdi 37+1 iz, Allah’ım nasip ederse doğumdan sonra 3 ay daha kullanacağım.