Gd1992 [url=https://hizliresim.com/f2qGhd] Kızlar bu kuvet seti nasıl suan ındırımde . Cemre bebede gıttım gordum aynı marka urun 3 parcadı 60 kusüra gelıyor sizce bu iyi mi ?
merve0128 Gd1992 bende çok güzel canım hayırlı olsun uygunada almışsın bende alıcam bakıyorum uyguna fikir vermiş oldun teşekkür ederim 🥰
Selo39 Gd1992 ben bunun aynısının 3lüsünü aldım canım e-bebekten geçen gün geldi Kargo çok beğendim 54₺ ye almıştım
Kertenkelemiz Gayet şık ve uygun. geçen haftalarda civilde sadece küveti 60 küsür liraya görmüştüm. Belkide daha pahalıydı tam hatırlamıyorum
Imfromlastnight Modeli begeniyorsan iyidir. Ben şeffaf istiyordum o yüzden daha pahalı onlar. Ama bence hepsi aynı işi görüyor
Gd1992 Mom81 hepsiburada bu attıgım cnm ama gercegıni gttim magazada gordum aynı marka aynı urun sadece burda daha uyguna geldi bana
Gd1992 Bnde 3 parcayı ıstıyorım ama bnun ıcınde tuvalet lazmlıgı var bide şu yatrmalı yıkama aparatı var evt blkı suan gereksiz onlar ama ılerıde lazm olr diye dusunuyorum . 1 prça sey bile artk ck pahalı
Gd1992 [url=https://hizliresim.com/d0eRa0][img]https://i.hizliresim.com/d0eRa0.png[/img][/url] 3lü sette arkdaşlar bu sekılde sızce hangısını alayım arada cok fıyat farkı yok