Kızlar burayı kullanmayı pek bilmiyorum umarım doğru yere yazıyorumdur. 17+3 günlük hamileyim. Bu gece kasık ağrım çok oldu. Dayanılmaz değildi ama uyandım ve zor uyudum. Belki de biraz stres yapmış olabilirim. Sabah uyandığımda azalmıştı. Bu normal mi, aranızda kasık ağrısı yaşayan var mı??