Kızlar haziran ayında kürtaj oldum 2 ay düzenli korunduk bu ayda arada korunmayı bıraktık gibi oldu adet tarihim 20 eyluldu o gün aksama kadar olmayınca test yaptım negatifti ama ben hala olmadım kan pihtilasma var iğne folik asit aspirin bunları normalde de kullanıyorum devam ediyorum şu an kullanmaya ama eşimde belkle pskolojik diyor test almıyor kafayı yememek elde değil