Merhaba hanımlar şimdi nerden başlasam bilmiyorum benim bir kızım var 4 yaşında şimdi ikinciye hamileyim 4+5 günlük ama bundan önce bir kimyasal gebelik ve bir dış gebelik yaşadım iç kanama geçirip ölümden döndüm geçen sene.Ve tam üzerinden bir yıl geçmişken tekrardan hamileyim 🙂 Sorun şu ki çok korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan.Sadece kan tahlili yaptırdım 1 hafta gün aşırı değerlerim güzel yükseliyordu ama doktora gidip ultrasona girmedim daha kalp atışlarının olusmasini bekliyorum.Aranizda benim durumumu yaşayan oldu mu birde bebeğinizin kalp atışı ne zaman belli oldu ? Hepiniz inşallah sağlıcakla alırsınız bebislerinizi kucağınıza 😘