Yok canım gayet normal ki benim de o haftada 2150 grdı dün 36+0da gittik 3250 olmuş. Her gün 2 yumurta 2-3 bardak süt bir muz, ceviz, badem, fındık, pekmez, kaşar peyniri bunları hiç eksik etmedim bu süreçte zaten 32dem sonra hızlı almaya başlıyorlar bir de hep soluna yat kan akışı daha iyi oluyor daha iyi besleniyor