Merhaba anne adayları bugün tam 19 haftalık oldum ama kasığımda kramp gibi ağrılar oluyor yatınca daha fazla nüksediyor uyuyamıyorum. Bu ikinci gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım. Yaşayan var mı korkmalı mıyım. ağrı çok keskin eşim göreve gitti yanımda 3 yaşında çocuğumla bir başıma küçük bir ilçedeyim hastane başka bir ilçede ne yapacağımı bilmiyorum