Deryaalparslan Arkadaslar bufun sezeryanla doğum yaptım ve kan şekeri düşüyor bebeğimin basına gelen varmı
Alpelin Deryaalparslan olur genelde sütün gelmediği için açlıktan olabilir Biberon ile devam sütü isteyin veriolar genelde hastane de
Deryaalparslan Alpelin verdiler ona rağmen topstlamadı benı de emiyor ama bu kan şekerini yükseltmesıne yetmiyor sabaha karşı tahlile götürüp bakıcaklar sonra yoğun bakıma alınabılır dedı