Canım öncelikle gözün aydın maşşallah darısı hepimizin başına pruluton , progrstan yada duphaston kullandığın ilaçları doktorun hangi haftanda bıraktırdı. Ben serklajlı değilim ama rahim ağzı kısalığı dolayısıyla 12-13 haftadır yatak istirahatindeyim ben bu hafta(34)ilaçlarımı iğnemi bıraktırdı doktorum artık iht. Yok diyerek.
Bir de ben de merak ediyorum gönlümden normal dogum geçiyor ama haftalardır yatıyorum diye normal olmaz diye düşünütorum doktorum olabilir beden olmasın diyor ,sezeryanı siz mi istediniz doktor mu önerdi. Neden sezeryan 😅