Nezosikra Skran Masalalh canım hızlısın ilkler biraz oyle oluyor benim üçüncü prensesim olacak inslalah rabbim kısmet ederse ben daha bişey almadim bende baslayim bari yavastan iyice agirlasmadan sag salim kavuşalım inslalah bebislerimize ❤🤗
Skran Nezosikra maşalah allah sıze bagıslasın 😊 evet can atıyordum kıyafet almak ıcın 😂 cok sukur bıttı sızde ağırlaşmadan alın bence .
Eva26- Skran Aynen öyle valla rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin . İnsan merak ediyor yüzünü sesini 😅
Skran Eva26- ah hıc sorma bende çok merak edıyordum bugün kontrolüm vardı beyefendı ayağıyla elıyle kapatmıstı yüzünü ne yaptık ne ettık ındırmedı ayagıyla elını goremedım yanı 😌
Nezosikra Skran sağolasın kuzum❤hepimizin evladini bağışlasın inslalah🤗alıyım artık bende bi çıkmada bitireyim en ıyisi bi daha uğraşmayim simdi bile yürümek zoruma gidiyor gün geçtikçe agirlasiyorum 🙈🤪
Skran sinemkumandanveren masallah 🙏🏻 Çocuklu olunca hazırlıklar bı tık geç oluyor ama oluyor hersey Sağlık 🙏🏻