Yagmursenn Benimde şişkinlik var bugün oldu ve aşırı rahatsız ediyor geçmesi için neler yapıyorsunuz, ne tüketiyorsunuz?
bukabu Bende 12 + 4 üm 2 gün sonra 2 li testim bar cok heyecanlıyım. İnsallah sorun olmaz bu arada bu hafta göğüs sancım ağrım azaldı. İnsallah sorun yoktur sürekli tedirginimmmmmm
Semra1121 bukabu Goguslerde hasasiyet ilk baslarda benimde cok fazla vardi ama suan artik hic yok da diyebiliyom 13+4 bnde
bukabu Attent masallahh, hemen cıktı mı sonucuuu bende 2 güne yaptırcam insallah hersey yolundadır benimde
Attent bukabu valla 10 da yaptırdım öbursu gün 4 de cıktı biliyorsun en öneli test kan aliyor sadece ins seninde temiz çıkar🤲
MrveD Semra1121 bende 70 kiloyla kaldım merak etme o iç karnın ile alakalı benimde çok çabuk şişti ama bı sure sonra duruyo