Bugün kontrole gittim 40 haftalik olmam gerek doktor 37 hafta göründüğünü söyledi en son 2 hafta önce gitmiştim ondan bu yana bebek gelismemis ne baş çevresi ne kilo boy olarak nstye falan girdim herşey normaldi bebek hareketleri. 2 gün sonra tekrar kontrol dedi doktor böyle devam ederse suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi. Kilosu da 2 hafta önce 3060 ti şu an 3100 sadece 40 gr almış bu durumu yaşayan var mı neden olabilir yardımcı olun lütfen