Selam kızlar.21+5 günlük gebeyim.Bugün detaylı ultrasonum vardı,doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu ve takip gerektiğini söyledi.Günlük 1 lt den fazla su içme,şekerli ve tuzlu şeyler yeme dedi.Su çok içmiyorum zaten hatta suyu az çıkar diye endişeleniyordum.Böyle bi durum yaşayan oldu mu daha önce? Bu durum erken doğuma sebep olabilirmiş.Yaşayanlar neler yaptığını söyleyebilir mi?