17 eylülde sezeryan oldum evet maskeyle alıyolar ama o anın heyecanıyla ve ameliyathane nin soğuğuyla maskeyi hissetmiyorsunuz bile bebeğinizi ynına getirdiklerinde maskeyi indiriyolar ve sizi odaya aldıklarında siz maskesiz sizin dışında herkeste maske oluyor korkmanıza hiç gerek yok :)