banuuyusuf Ben kendim de sağlıkçıyım öyle düşünmüyorum devletteki ebeler doktorlar özeldekilere göre daha fazla doğum yaptiriyor kat kat daha tecrübeliler ve biz ne kadar bilinçli olursak doğumumuz o kadar kolay geçer endişe etmeyin yani 😊 bu arada virüsten dolayı herkes özelleri tercih ettiği için devlet baya rahatlamiş içeriye sadece hastalari Alıyorlar ve sadece randevu saati gelenlere koridorlar bomboş sanki özel hastaneymiş gibi olmuş 😂