Uludoy Arkadaşlar şehir dışında Doğum yapacağım bulunduğum memlekette tayinciyiz. 38 hafta 4 günlükken gitmeyi düşünüyorum geç mi sizce ?
Azizesoran Uludoy doktorun öyle diyorsa bence öyle yap. Bende tayinciyim ama memleketimde değil evimde doğurmayı tercih ediyorum. Evimden daha rahat olamam hiç bi yerde. Bana kalırsa güzel kardeşim evinde kal. Şu an kaç haftalıksın. Hangi şehirdesin
Uludoy Azizesoran 36 haftalığım Kastamonudayım kayınvalidem gelir yanıma 40 gün gitmek bilmez bu sebepten gidiyorum
Azizesoran Uludoy hadi yaaa bir an önce git o zaman. Dinlene dinlene mola vere vere git. Daha bekleme. Zaten gelmiş çatmış doğumum canım.