di_la45 Cok arastirdim o hastaneryi bnde Konya Ereglideyim..Dogum ucretime kadar ayarladim ama ne yqzik ki vazgectim..Kimse mrmnun kslmamis asla ozel bir hastane gibi olmadigi,muamelenin devletten farkli olmadihgi,steril olmadigi konusunda en az 100 kisi var diyebilirm..Ayrica arayip dokyorla epidural normal dogum icin konustum verdigi cvp saka gibi anestezist olursa yapariz dedi yuh..Eregli devlet hastanesnde yapicm dogumu ins..