kubrayylmz Son ayına giren hanımlar hangi aşılardan geçtiniz saglık ocagı tarafından ben 19 haftamda yani haftaya aşı olcam ne aşısı olcam bilmiyorum ve daha sonraki haftalarda hangi aşılar oluyor
Gzmmstf kubrayylmz Ben 21 haftalık oldun herhangi Bi aşı yapılmadı bana canım saglık ocagının hemşiresi de birsey demedi hangi haftalarda ne iğnesi vuruluyor
Muhammet11 babysevgi 2 gün oldu asi olalı kolum çok agriyo hala da ağrısı geçmedi sizde yaşadınız mi acaba
cico-20 kubrayylmz 20 ve 24 haftanızda tetenoz asısı olunuo. Saglık ocagınız bılgılendırıp zatı baska da herhngı bı ası yok
Zombicikk kubrayylmz 20. Haftadan itirbaren başlıyor aşılar 2 doz halinde tetanos aşısı. Birini bugün oldum diğerini bir ay sonra olacağım. Ben de hiç ağrı falan yapmadı gayet rahatım.